beztefar.blogg.se

hola amigos, this is eine blogg about mig själv and mina frendz. and hey! stay safe out there!

Utkast: May. 19, 2013

Publicerad 2013-05-19 23:45:00 i Allmänt,

Mitt namn är Anna men ni kan kalla mig Dorian Gray.
Min förruttnande själ har det vackraste ansiktet
Förtrollande utstrålning
Lockande blick
Ett leende som värmer alla hjärtan
En förruttnande själ som lovar dig allt det du aldrig kommer få
Perversa lekar
Som alltid går precis ett steg för långt
Jag är på en hopplös jakt
Stilla mina lustar, slå mig sönder och samman
Låt mig dricka ditt blod
Låt mig krossa ditt hjärta
Låt mig använda dig
Och kasta bort dig som en vante
 
Jag kan göra vad jag vill
 
Speglar reflekterar min fysiska skönhet
Ni vill inte ha mig
Ni vill inte se mig som den jag är och därför kommer ni aldrig göra det
Ni vill ha den lilla flicka ni ser i spegeln
Jag vill inte se mig som den jag är
 
Spring lilla flicka
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela