beztefar.blogg.se

hola amigos, this is eine blogg about mig själv and mina frendz. and hey! stay safe out there!

lolololololol

Publicerad 2013-05-20 00:11:55 i Allmänt,

LOL
Vad är felet
Varför ska det vara så svårt att fatta vad som är fel
Eller rätt. Jag fattar ju för fan ingenting!
 
Usch för fylla
Usch för mitt avståndstagande. Varfööööööööööööööööör håller jag PÅ SÅ. Jag kommer förmodligen göra så mot Sebbe tillslut. Jag gör det mot Lucas just nu. Jag har gjort det mot Robin och Andrej. Jag gör det mot alla som tycker om mig på ett sätt som är starkare än vänskap. FUCK fakk fack fucking fak
Är det Alex som lyckades koppla om min hjärna? Hade jag kunnat bete mig normalt mot killar nu om vi aldrig träffats? Jag kände mig så maktlös så länge. Nu har jag all makt över dem och jag klamrar mig krampaktigt fast i den.
Handlar det om Alex? Handlar det fortfarande om Alex? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela